Voor mijn minor in Nepal - Reisverslagen van Sven Spierings - WaarBenJij.nu Voor mijn minor in Nepal - Reisverslagen van Sven Spierings - WaarBenJij.nu
Voor mijn minor in Nepal

Ik doe de opleiding Leraar Aardrijkskunde aan de HAN in Nijmegen en zit nu in mijn derde leerjaar. Ik had de kans om met mijn minor naar het buitenland te gaan en heb deze kans aangegrepen om een ontzettend mooi en aardrijkskundig interessant land te bezoeken.

Ik ga in Nepa; een project uitvoeren met een klasgenoot Thijs. We worden geplaatst in een klein dorp genaamd Serachour. Ons hoofddoel is werkvormen ontwikkelen voor een lokale school. Maar ook een veldwerktocht uitzetten voor de leerlingen en het geven van Engelse lessen. Ik verblijf bij een gastgezin met de hoop me volledig in te dompelen in de Nepalese cultuur. De minor beslaat drie en een halve maand waarbij ik tussendoor 2 weken vakantie heb. In deze periode ga ik waarschijnlijk de Annapurna trekking doen, een bergtocht. Aan het einde van mijn minor heb ik een maand voor mezelf waarbij ik een rondreis wil gaan maken door India.

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

Annapurna circuit trekking, vakantie en project

06 Maart 2015

Just Nepali things

15 Februari 2015

Katmandu, Pokhara en eerste week gastgezin
Sven

Levensgenieter en wereldreiziger

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2454

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 18 Juni 2015

Voor mijn minor in Nepal

Landen bezocht: